Leírás és Paraméterek
A biztonságos és alapos szájápolás már egészen pici gyermekkorban a napi rutin részévé kell, hogy váljon.
Felelős szülőként azonban bizonyára fejtörést okoz, hogy milyen fogkefét is használjon gyermekünk, amivel sem neki, sem a környezetnek nem árthatunk hosszú távon. Erre a dilemmára kiváló megoldást nyújtanak a Hydrophil bambusz fogkeféi.
A fogkefe nyele műanyagmentes és biológiailag lebomló - a sörtéket eltávolítva, kiválóan komposztálható is - 100% bambuszból, sörtéi pedig BPA-mentes nylonból készülnek, csomagolásuk pedig újrapapír karton.
A fogkefe nyelén lévő festék megfelel az EU standard DIN 53160 és a DIN EN 73.1 (gyermekjátékoknál használható színes festék) szabványnak. Természetes, AURO színezőket használnak, a festékek oldószertől mentesek és biológiailag lebomlanak.
A gyerek fogkefe méretei:
- Hossza: 14,5 cm
- Fej hossza: 2 cm
- Fej szélessége: 1 cm
A megfelelő higiéné érdekében azt javasoljuk, hogy a fogkefét 3 hónap után cseréld mindig újra.
3 évesnél idősebb gyermekek részére javasolt a használata.
A Hydrophil márkát három hamburgi jóbarát, Cristoph, Sebastian és Wanja álmodta meg 2012-ben. Barátságuk onnan eredeztethető, hogy mindhárman elkötelezettek voltak egy segélyszervezet, a Viva con Agua de Sankt Pauli eV iránt és közös érdeklődés tárgyán, a vízen is sokat tanácskoztak. Ez utóbbi témában még ismeretségük hajnalán indítottak is egy blogot, ahol a fenntartható vízhasználatról és a víz körüli konfliktusokról írtak.
Hamar felmerült bennük, hogy a piacra kellene dobni egy innovatív, fenntartható higiénia termékeket tartalmazó márkát, mely amellett, hogy fairtrade, vegán jellegű és fenntartható, még vízsemleges is.
Első termékük, melyet piacra dobtak, egy póló volt, mostanra pedig elmondhatják, hogy piacvezetők a bambusz fogkefékkel való fenntartható fogászati higiénia terén.
Lehetőség szerint olyan erőforrásokat használnak, amelyek nem veszélyeztetik a talaj- vagy ivóvizet, és nem igényelnek mesterséges öntözést. Ezzel jelentősen csökkenthetik a vízfogyasztást és tudatosíthatják ezt az emberekben. Annak érdekében, hogy pozitív hatást gyakoroljanak a világra, termékeik nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket és nem tesztelték őket állatokon.
Hiszik, hogy a tisztességes munka méltányos jutalmat érdemel. Személyesen szemmel tartják értékláncukat a legapróbb részletekig, és gondoskodnak arról, hogy termékeiket tisztességesen állítsák elő.
Küldetésük, hogy termékeikkel felhívják a figyelmet a fenntartható fogyasztásra a mindennapi életében.