Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK - TUDÁSTÁR

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

MIT TEGYEK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?

HOGYAN KELL MOSNI, KEZELNI A BIOPAMUT RUHÁKAT?

HONNAN TUDOM, HOGY A JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM?

MIRE JÓ A RUHÁSSZEKRÉNY?

NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?

HOGYAN MŰKÖDIK AZ EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI ELSZÁMOLÁS?

HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?

NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?

SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?

HOGYAN MŰKÖDIK A NATURANYU PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?

Bármilyen egyéb kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésedre munkaidőben (H-P 10-16 óra) az info@naturanyu.hu-n!

VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?

Nincs. Bármilyen összegben leadhatod a rendelésedet.

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

A NaturAnyu webáruházban megrendelt termékek és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére több féle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:

  • előreutalással, a következő bankszámlára: Nagy Mónika EV. 12010453-01798957-00100003 (Raiffeisen Bank)
  • utánvéttel, a futárnak (ez történhet készpénzzel vagy bankkártyával)
  • bankkártyával, a Borgun rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal
  • személyesen, ha eljössz a csomagért Hatvanba

VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?

Sajnos jelenleg erre nincs lehetőség.

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

0-24.999 Ft között 25.000 Ft felett
Packeta csomagponta történő szállítás 1.290 Ft Ingyenes
Az utánvét díja minden esetben:     500 Ft       500 Ft
Külföldi szállítás: nem lehetséges

 

 

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?

A munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre 4 munkanap a szállítási határidő! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 4 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 12:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 12:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.

MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?

Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjél megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

HOGYAN KELL MOSNI, KEZELNI A BIOPAMUT RUHÁKAT?

Nagyon jó kérdés! A GOTS minősített organikus pamut ruhákat a gyártási folyamat egyetlen lépésében sem kezelték olyan veszélyes vegyszerekkel, mint a vasaláskönnyítők, az „összemenésgátló” formaldehid, égésgátlók stb. Ezért maradnak ezek a ruhák lágyak és egészségesek, és ezért kíméletesebben is kell velük bánni, mint a hagyományos ruházat esetében. Előfordulhat, hogy a mosás után az anyag kissé összemegy, ez maximum 5% lehet, és inkább hosszirányban fordulhat elő.

Az általános kezelési útmutató a következő – a pontos útmutató a terméken mindig rajta van!

  • Ha már ökológiai ruházat, akkor a mosószert is úgy válaszd meg hozzá, hogy környezetbarát legyen: mosószóda, mosószappan, mosóparfüm, ecet stb.
  • Mosógépben maximum 40°, de inkább 30°-os mosási programot ajánlunk – ez az energiafelhasználás tekintetében is környezetbarát.
  • Centrifugálható ez a ruházat is, de inkább kíméletesebb fordulatszámot válassz!
  • Szárítsd ruhaszárítón, kötélen – Szárítógépet ne használj, az egyrészt tönkreteheti a ruhát, másrészt hatalmas mennyiségű energiát használ!

HONNAN TUDOM, HOGY A JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM?

Tisztában vagyunk vele, hogy fontos Számodra, hogy a megfelelő méretű ruházatot találd meg, ezért összeállítottunk Neked pár részletes mérettáblázatot, illetve jótanácsokat is olvashatsz a biopamut ruhák méretezésével kapcsolatban:

Fontos! Mivel az organikus pamut ruhákat nem kezelik “összemenésgátló” formaldehiddel (ami rákkeltő), ezért előfordulhat, hogy kíméletes mosás esetén is összemennek, maximum 5%-ot, és inkább hosszban, mint szélességben, Ezt is vedd figyelembe, mikor méretet választasz!

Újszülött – Baba – Totyogó méretek (cm)

Újszülött

0-3 hónapos

3-6 hónapos

6-12 hónapos

12-18 hónapos

18-24 hónapos

2-3 éves

3-4 éves

Magasság

56

62

68

80

86

92

98

104

Mellkas

38,5

43

45,5

49,5

50,75

52,5

54,25

56

Derék

38,75

43

45

48,75

49,75

50,5

52,5

54,5

Csípő

37

42

44,75

50

51,5

53

56

60

Fejkörméret

37

37-39

37-39

41-45

45-49

47-51

49-51

51-55


Gyerek méretek (cm)

3 éves

4 éves

5 éves

6 éves

7 éves

8 éves

kislány

8 éves

kisfiú

Magasság

98

104

110

116

122

128

128

Mellkas

54,25

56

58

60,5

63

65

64

Derék

52,5

54,5

55

56

57

58

59

Csípő

56

60

62

64

66

70

68

Fejkörméret

51-53

53-55

55-57

55-57

55-57

57

57


Ha több információra lenne szükséged a méretekkel kapcsolatban, írj nekünk az info@naturanyu.hu-ra!

MIRE JÓ A RUHÁSSZEKRÉNY?

Ez tulajdonképpen a Kedvencek, vagy a Kívánságlista megfelelője. Ide gyűjtheted kedvenc ruhadarabjaidat, ruházati kiegészítőidet, egyéb Számodra kedves termékeket. Amennyiben bejelentkeztél a boltba, ezeknek a listáját megőrizzük Számodra, de vigyázz, félre nem tesszük őket! Akár bevásárló listának is használhatod, mert innen egy kattintással a kosaradba tudod pakolni a kedvenc termékeidet!

NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?

A naturanyu.hu webáruház 14 naptári napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére!

Nem megfelelő a rendelt termék mérete, színe vagy a fazonja? Szeretnéd kicserélni a gyerekruhát kisebbre, nagyobbra vagy másra? Keress minket bátran, találunk megoldást!

Mi a teendőd?

  • Keress minket e-mailben: info@naturanyu.hu, egyeztetünk mit mire szeretnél cserélni és az elérhető-e!
  • Amennyiben elérhető a csere termék, küldünk Hozzád egy futárt, aki átveszi Tőled a cserélni kívánt terméket és egyből oda is adja a csere terméket! A címzéssel sem kell bajlódnod, a futár fogja felragasztani a címiratot. A csere kedvezményes költségét 1590 Ft-ot előre át kell utalni.
  • A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, tehát NE MOSD ÉS NE IS ÖBLÍTSD KI, a címkéjét NE TÁVOLÍTSD EL - máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni a terméket
  • dobozba kell csomagolni, mert a futár csak így fogja átvenni Tőled.
  • Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csere díjával együtt a futárnak kell kifizetni. Ha visszatérítendő összeg keletkezik, azt a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 3 naptári napon belül elutaljuk Neked, az  általad megadott bankszámlaszámra.

A kedvezményes csere ugyanazon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe és csak belföldi címre kérhető!

Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldd vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.

HOGYAN MŰKÖDIK AZ EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI ELSZÁMOLÁS?

Vannak olyan termékeink, amelyek elszámolhatók Egészségpénztárra (EP). Ilyenek a Liliputi csatos hordozók, a Liliputi puhatalpú cipők és a mosható betétek.

Az EP elszámolás menete a következő: Megrendeléskor a számlázási cím mezőbe az EP-d nevét és címét írod, illetve írd be a tagsági számot is vagy a számlázási címbe vagy pedig a megjegyzés mezőbe.

Így az EP-nek fogjuk kiállítani a számlát, amit e-mailben küldünk meg Neked. Ezt a számlát elküldöd az EP-dnek és ők fogják utalni Számodra a számla összegét.

Bármi egyéb kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, keress bátran chat üzenetben, vagy az info@naturanyu.hu e-mail címen.

HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?

Kínálatunkban kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak.

A hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk az info@naturanyu.hu-ra.

Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget. 

Amennyiben raktáron van a termék, cserecsomaggal elküldjük neked. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz: megvárod, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréled; vagy elállsz a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók. 

NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?

A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz minden megrendelt termék eljusson. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak bármelyikünkkel.

A hiányt, eltérést haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk az info@naturanyu.hu-ra

Eltérő termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget. 

Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz: megvárod, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréled; vagy elállsz a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók. 

SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGGOMMAL, MIT TEGYEK?

Ha úgy döntöttél, hogy mégsem kéred a megvásárolt terméket, lehetőséged van azt indoklás nélkül visszaküldeni. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít, de a NaturAnyu ezt kibővítette 30 napra.

Csak írj egy e-mailt az info@naturanyu.hu-ra, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket, melybe beleírod a rendelés azonosító számát, a nevedet, a visszaküldött terméket és a bankszámlaszámodat is!

Ezután add fel a küldeményt ajánlottan a következő címre (utánvételt nem fogadunk):

Nagy Mónika EV.

3000 Hatvan,

Esze Tamás utca 4.

A visszaküldés postaköltsége Téged terhel.

A visszaküldött termék árát 14 napon belül visszautaljuk a számládra.

Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldd vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.

HOGYAN MŰKÖDIK A NATURANYU PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?

Ha meggondolod Magad, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 30 napon belül bármilyen terméket visszaküldhetsz, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt postára adnád a csomagot (ajánlottan), írj nekünk egy e-mailt, amiben feltünteted a rendelés azonosítódat, a nevedet és a bankszámlaszámodat. A visszaküldés díja téged terhel. Csak a hibátlan termékeket áll módunkban visszavásárolni.