GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
MIT TEGYEK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
HOGYAN KELL MOSNI, KEZELNI A BIOPAMUT RUHÁKAT?
HONNAN TUDOM, HOGY A JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM?
MIRE JÓ A RUHÁSSZEKRÉNY?
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?
HOGYAN MŰKÖDIK AZ EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI ELSZÁMOLÁS?
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGOMMAL, MIT TEGYEK?
HOGYAN MŰKÖDIK A NATURANYU PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Bármilyen egyéb kérdés esetén készséggel állunk rendelkezésedre munkaidőben (H-P 10-16 óra) az info@naturanyu.hu-n!
VAN-E MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG?
Nincs. Bármilyen összegben leadhatod a rendelésedet.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?
A NaturAnyu webáruházban megrendelt termékek és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére több féle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:
- előreutalással, a következő bankszámlára: Nagy Mónika EV. 12010453-01798957-00100003 (Raiffeisen Bank)
- utánvéttel, a futárnak (ez történhet készpénzzel vagy bankkártyával)
- bankkártyával, a Borgun rendszerén keresztül Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal
- személyesen, ha eljössz a csomagért Hatvanba
VAN-E LEHETŐSÉG A TERMÉKEK SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE?
Sajnos jelenleg erre nincs lehetőség.
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
0-24.999 Ft között | 25.000 Ft felett | |
Packeta csomagponta történő szállítás | 1.290 Ft | Ingyenes |
Az utánvét díja minden esetben: | 500 Ft | 500 Ft |
Külföldi szállítás: | nem lehetséges |
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOMAT?
A munkanapokon 12:00-ig leadott megrendelésekre 4 munkanap a szállítási határidő! E-mail-t fogsz róla kapni. Előreutalás estén az utalás számlánkra érkezésétől indul a 4 munkanap. Aznapi utalásnak a munkanapon 12:00-ig beérkezett utalás számít. Ha 12:00 után érkezik meg az összeg, egy nappal meghosszabbodik a szállítási határidő.
MIT TEGYÜNK, HA SÉRÜLT A CSOMAG?
Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjél megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
HOGYAN KELL MOSNI, KEZELNI A BIOPAMUT RUHÁKAT?
Nagyon jó kérdés! A GOTS minősített organikus pamut ruhákat a gyártási folyamat egyetlen lépésében sem kezelték olyan veszélyes vegyszerekkel, mint a vasaláskönnyítők, az „összemenésgátló” formaldehid, égésgátlók stb. Ezért maradnak ezek a ruhák lágyak és egészségesek, és ezért kíméletesebben is kell velük bánni, mint a hagyományos ruházat esetében. Előfordulhat, hogy a mosás után az anyag kissé összemegy, ez maximum 5% lehet, és inkább hosszirányban fordulhat elő.
Az általános kezelési útmutató a következő – a pontos útmutató a terméken mindig rajta van!
- Ha már ökológiai ruházat, akkor a mosószert is úgy válaszd meg hozzá, hogy környezetbarát legyen: mosószóda, mosószappan, mosóparfüm, ecet stb.
- Mosógépben maximum 40°, de inkább 30°-os mosási programot ajánlunk – ez az energiafelhasználás tekintetében is környezetbarát.
- Centrifugálható ez a ruházat is, de inkább kíméletesebb fordulatszámot válassz!
- Szárítsd ruhaszárítón, kötélen – Szárítógépet ne használj, az egyrészt tönkreteheti a ruhát, másrészt hatalmas mennyiségű energiát használ!
HONNAN TUDOM, HOGY A JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM?
Tisztában vagyunk vele, hogy fontos Számodra, hogy a megfelelő méretű ruházatot találd meg, ezért összeállítottunk Neked pár részletes mérettáblázatot, illetve jótanácsokat is olvashatsz a biopamut ruhák méretezésével kapcsolatban:
Fontos! Mivel az organikus pamut ruhákat nem kezelik “összemenésgátló” formaldehiddel (ami rákkeltő), ezért előfordulhat, hogy kíméletes mosás esetén is összemennek, maximum 5%-ot, és inkább hosszban, mint szélességben, Ezt is vedd figyelembe, mikor méretet választasz!
Újszülött – Baba – Totyogó méretek (cm)
|
Újszülött |
0-3 hónapos |
3-6 hónapos |
6-12 hónapos |
12-18 hónapos |
18-24 hónapos |
2-3 éves |
3-4 éves |
Magasság |
56 |
62 |
68 |
80 |
86 |
92 |
98 |
104 |
Mellkas |
38,5 |
43 |
45,5 |
49,5 |
50,75 |
52,5 |
54,25 |
56 |
Derék |
38,75 |
43 |
45 |
48,75 |
49,75 |
50,5 |
52,5 |
54,5 |
Csípő |
37 |
42 |
44,75 |
50 |
51,5 |
53 |
56 |
60 |
Fejkörméret |
37 |
37-39 |
37-39 |
41-45 |
45-49 |
47-51 |
49-51 |
51-55 |
Gyerek méretek (cm)
|
3 éves |
4 éves |
5 éves |
6 éves |
7 éves |
8 éves kislány |
8 éves kisfiú |
Magasság |
98 |
104 |
110 |
116 |
122 |
128 |
128 |
Mellkas |
54,25 |
56 |
58 |
60,5 |
63 |
65 |
64 |
Derék |
52,5 |
54,5 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
Csípő |
56 |
60 |
62 |
64 |
66 |
70 |
68 |
Fejkörméret |
51-53 |
53-55 |
55-57 |
55-57 |
55-57 |
57 |
57 |
Ha több információra lenne szükséged a méretekkel kapcsolatban, írj nekünk az info@naturanyu.hu-ra!
MIRE JÓ A RUHÁSSZEKRÉNY?
Ez tulajdonképpen a Kedvencek, vagy a Kívánságlista megfelelője. Ide gyűjtheted kedvenc ruhadarabjaidat, ruházati kiegészítőidet, egyéb Számodra kedves termékeket. Amennyiben bejelentkeztél a boltba, ezeknek a listáját megőrizzük Számodra, de vigyázz, félre nem tesszük őket! Akár bevásárló listának is használhatod, mert innen egy kattintással a kosaradba tudod pakolni a kedvenc termékeidet!
NEM JÓ MÉRETET VÁLASZTOTTAM, HOGYAN TUDOM KICSERÉLNI A RUHÁT?
A naturanyu.hu webáruház 14 naptári napig kényelmes és kedvező lehetőséget biztosít a cserére!
Nem megfelelő a rendelt termék mérete, színe vagy a fazonja? Szeretnéd kicserélni a gyerekruhát kisebbre, nagyobbra vagy másra? Keress minket bátran, találunk megoldást!
Mi a teendőd?
- Keress minket e-mailben: info@naturanyu.hu, egyeztetünk mit mire szeretnél cserélni és az elérhető-e!
- Amennyiben elérhető a csere termék, küldünk Hozzád egy futárt, aki átveszi Tőled a cserélni kívánt terméket és egyből oda is adja a csere terméket! A címzéssel sem kell bajlódnod, a futár fogja felragasztani a címiratot. A csere kedvezményes költségét 1590 Ft-ot előre át kell utalni.
- A terméknek eredeti, sértetlen állapotban kell lennie, tehát NE MOSD ÉS NE IS ÖBLÍTSD KI, a címkéjét NE TÁVOLÍTSD EL - máskülönben nem áll módunkban visszavenni, vagy kicserélni a terméket
- dobozba kell csomagolni, mert a futár csak így fogja átvenni Tőled.
- Amennyiben a cseréből kifolyólag eltérés mutatkozik az árban, azt korrigáljuk. A többlet költséget a csere díjával együtt a futárnak kell kifizetni. Ha visszatérítendő összeg keletkezik, azt a cserélni kívánt termék sértetlen visszaérkezését követően 3 naptári napon belül elutaljuk Neked, az általad megadott bankszámlaszámra.
A kedvezményes csere ugyanazon rendelés esetében csak egyszer vehető igénybe és csak belföldi címre kérhető!
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldd vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HOGYAN MŰKÖDIK AZ EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI ELSZÁMOLÁS?
Vannak olyan termékeink, amelyek elszámolhatók Egészségpénztárra (EP). Ilyenek a Liliputi csatos hordozók, a Liliputi puhatalpú cipők és a mosható betétek.
Az EP elszámolás menete a következő: Megrendeléskor a számlázási cím mezőbe az EP-d nevét és címét írod, illetve írd be a tagsági számot is vagy a számlázási címbe vagy pedig a megjegyzés mezőbe.
Így az EP-nek fogjuk kiállítani a számlát, amit e-mailben küldünk meg Neked. Ezt a számlát elküldöd az EP-dnek és ők fogják utalni Számodra a számla összegét.
Bármi egyéb kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, keress bátran chat üzenetben, vagy az info@naturanyu.hu e-mail címen.
HIBÁS TERMÉKET KAPTAM, MIT TEGYEK?
Kínálatunkban kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak.
A hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk az info@naturanyu.hu-ra.
Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, cserecsomaggal elküldjük neked. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz: megvárod, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréled; vagy elállsz a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók.
NEM AZT KAPTAM, AMIT RENDELTEM, VAGY HIÁNYZIK EGY TERMÉK A CSOMAGBÓL, MIT TEGYEK?
A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz minden megrendelt termék eljusson. Hibák azonban a legnagyobb gondosság mellett is előfordulhatnak bármelyikünkkel.
A hiányt, eltérést haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk az info@naturanyu.hu-ra!
Eltérő termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz: megvárod, amíg a termék megérkezik; ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréled; vagy elállsz a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók.
SZERETNÉK ÉLNI AZ ELÁLLÁSI JOGGOMMAL, MIT TEGYEK?
Ha úgy döntöttél, hogy mégsem kéred a megvásárolt terméket, lehetőséged van azt indoklás nélkül visszaküldeni. A 17/1999. kormányrendelet az elállási jog gyakorlására 14 naptári napot biztosít, de a NaturAnyu ezt kibővítette 30 napra.
Csak írj egy e-mailt az info@naturanyu.hu-ra, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket, melybe beleírod a rendelés azonosító számát, a nevedet, a visszaküldött terméket és a bankszámlaszámodat is!
Ezután add fel a küldeményt ajánlottan a következő címre (utánvételt nem fogadunk):
Nagy Mónika EV.
3000 Hatvan,
Esze Tamás utca 4.
A visszaküldés postaköltsége Téged terhel.
A visszaküldött termék árát 14 napon belül visszautaljuk a számládra.
Kérjük, hogy a terméket eredeti állapotában, sérülésmentesen küldd vissza nekünk. Webáruházunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett.
HOGYAN MŰKÖDIK A NATURANYU PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA?
Ha meggondolod Magad, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 30 napon belül bármilyen terméket visszaküldhetsz, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt postára adnád a csomagot (ajánlottan), írj nekünk egy e-mailt, amiben feltünteted a rendelés azonosítódat, a nevedet és a bankszámlaszámodat. A visszaküldés díja téged terhel. Csak a hibátlan termékeket áll módunkban visszavásárolni.